Friday, October 23, 2015

Sambutan Hari Lahir untuk bulan Oktober

Pada hari Jumaat, 23hb Oktober 2015, telah diadakan Sambutan Hari Lahir untuk meraikan murid-murid yang dilahirkan dalam Oktober. Majlis ini diadakan untuk murid-murid sesi pagi dan sesi petang.

Untuk majlis pada bulan ini, pihak AJK Guru Penyayang telah menerima 4 biji kek untuk sesi pagi hasil sumbangan daripada pihak PIBG SKTPP, En. Srimahathevan (Guru PPKI), Puan Juli binti Mahbah (Guru Bimbingan dan Kaunseling) dan Puan Maimunah binti Yob (Guru Tahun 6 merangkap S/U Peperiksaan).

Manakala untuk sesi petang pula 2 biji kek telah disumbangkan oleh pihak PIBG SKTPP dn sebiji kek lagi sumbangan daripada Puan Maimunah binti Yob.

Antara memori yang sempat dirakamkan dalam dua majlis tersebut:-

Sambutan Hari Lahir untuk sesi petang
Murid-murid menikmati kek hari lahir
Puan Azizah menyampaikan hadiah hari lahir untuk sesi pagi

Jutaan terima kasih diucapkan kepada para penyumbang kek. Semoga usaha murni mereka ini akan diberkati. Sekiranya tuan/puan ingin menyambung usaha murni mereka, maka tuan/puan bolehlah menyumbang kek untuk majlis Sambutan Hari Lahir bagi bulan November dan Disember yang akan dijalankan serentak pada 2 November 2015 (untuk sesi pagi) dan 5 November 2015 (untuk sesi petang). Tuan/puan bolehlah menghubungi Puan Juli di talian 016 2969848 sekiranya berminat untuk menyumbang kek.

No comments:

Post a Comment