Tuesday, May 8, 2012

LAPORAN PERHIMPUNAN MINGGU KE 18 (SESI PETANG)

Hari : Isnin
Tarikh : 07 Mei 2012
Masa : 6.10-6.40 petang

Guru bertugas
1. Pn.Salmi Binti Adnan (K)
2. En.Shahrizal Bin Ya’am
3. Pn.Zabedah binti Othman
4. Pn.Salina Binti Mohd Tasu
5. Pn.Shurhama Binti Ahmad
6. Pn.Suriyana Binti Nanyan
7. Pn.Jamunarani Bhoja Rajan

Laporan / Ulasan :
1. Nyanyian lagu Negaraku, lagu Negeri Selangor dan lagu Sekolah
2. Bacaan doa oleh Fathul Azhar bin Abu Bakar (3 Waja)
3. Bacaan Ikrar Rukun Negara oleh Pn.Suriyana Binti Nanyan
4. Bacaan ikrar murid oleh Husna Aqilah Binti Mohd Afzanizam (3 Waja)

5. Ucapan guru bertugas minggu lepas: (Pn Rozana Binti Aziz)
  • Murid diingatkan agar menutup kipas kelas sewaktu rehat kerana terdapat murid yang tidak berbuat  demikian pada minggu lepas.
  • Menasihatkan murid Tahun 1 agar tidak masuk ke dalam kelas sewaktu rehat

 6. Ucapan guru bertugas : (Pn.Suriyana Binti Nanyan)
  • Memperkenalkan guru-guru yang bertugas minggu ini.

7. Tema minggu ini : Sikap berjimat-cermat
  • Jimat bermaksud tidak boros.
  • Amalkan sikap berjimat-cermat contohnya menggunakan elektrik sekolah dengan sebaik mungkin dan  tidak membazir.

8. Perkataan LAWAD pada minggu ini
   a) Bahasa Malaysia : Elus : Dibelai
   b) Bahasa Arab : Saatun : Jam

9. Makluman :
  • Kelas Tasmek dibatalkan pada minggu ini kerana minggu peperiksaan.
  • Kem Bestari Solat Tahun 1 akan diadakan pada hari Sabtu 12 Mei 2012.

 10. Hadiah kebersihan kelas minggu lepas :
Tahun 1
Pertama : Utarid
Kedua : Musytari
Ketiga : Zuhrah

Tahun 2
Pertama : Theta
Kedua : Alfa
Ketiga : Sigma

Tahun 3 :
Pertama : Wira
Kedua : Waja
Ketiga : Juara

11. Ucapan Guru Penolong Kanan Petang (En.Rosdin B.Ibrahim)
  • Menasihatkan murid agar mengulangkaji pelajaran di rumah sepanjang minggu peperiksaan ini.
  • Murid diminta agar merujuk jadual peperiksaan dan membawa buku mengikut mata pelajaran pada masa ‘jadual seperti biasa’.
  • Menasihatkan murid agar mematuhi peraturan sekolah. Sikap menghormati sesama rakan dan guru harus diamalkan.




No comments:

Post a Comment