Friday, November 16, 2018

Hari Jalinan Mesra 2 / 2018 - Sesi Petang

Hari : Jumaat
Tarikh : 16 November 2018
Masa : 2.30 - 5.30 petang.

Pada hari yang berbahagia ini telah diadakan Hari Jalinan Mesra Siri Kedua bagi tahun ini. Program Hari Jalinan Mesra yang berlangsung selepas Peperiksaan Akhir Tahun 2018 ini bertujuan untuk memberi peluang kepada para ibu bapa bertukar pendapat dan berbincang mengenai kemajuan dan prestasi terkini anak-anak mereka bersama guru kelas dan guru mata pelajaran mereka.

Moga peluang yang terhidang ini dapat dimanfaatkan sebaik mungkin oleh semua pihak dalam menjalin kerjasama dalam usaha melahirkan pelajar yang cemerlang dalam bidang akademik, kokurikulum dan sahsiah bagi menghadapi persekitaran penuh ranjau pada masa hadapan. Sekalung penghargaan buat ibu bapa / penjaga atas keprihatinan yang ditunjukkan melalui kehadiran yang memuaskan. Semoga anak-anak kita akan berusaha memperbaiki kelemahan yang ada seterusnya lebih cemerlang pada masa-masa akan datang.

Berikut antara memori manis yang sempat kami rakamkan sepanjang pertemuan yang berlangsung pada hari ini. Moga menjadi kenangan terindah buat semua...









































No comments:

Post a Comment