Wednesday, June 19, 2019

Pertandingan 'Choral Speaking' Peringkat Daerah Sepang 2019

Pada 19 Jun 2019 bersamaan hari Rabu, Pertandingan 'Choral Speaking' peringkat daerah Sepang bagi tahun 2019 telah diadakan di Sekolah Menengah Kebangsaan Putra Perdana.

Setelah berjaya melepasi saringan pertama pertandingan melalui rakaman video persembahan yang telah dihantar kepada pihak juri, SKTPP bersama 4 lagi sekolah rendah melayakkan diri ke peringkat akhir pertandingan 'Choral Speaking' peringkat daerah Sepang bertempat di SMKPP pada hari ini.

Guru pengiring dan murid-murid sedang membuat
latihan akhir di sekitar dewan SMKPP.
Murid-murid sedang bersedia menanti giliran
untuk membuat persembahan.
Mendapat giliran ketiga untuk membuat persembahan bagi kategori sekolah rendah, murid-murid sekolah kita telah memberikan persembahan yang sangat baik.

Murid-murid SKTPP sedang membuat persembahan.

Hasil usaha guru pembimbing, guru-guru dan murid-murid, SKTPP telah menerima Anugerah Emas bagi pertandingan 'Choral Speaking' peringkat daerah Sepang dan telah dinobatkan sebagai Johan pertandingan 'Choral Speaking' bagi kategori sekolah rendah. 

Kegembiraan ini turut ditambah dengan kemenangan konduktor kita yang telah dipilih oleh pihak juri sebagai penerima Anugerah Konduktor Terbaik bagi kategori sekolah rendah.

Penerima anugerah Konduktor Terbaik bagi kategori sekolah rendah :
Subathara Lakshmi a/p Murugaiah (SKTPP)

Gambar kenangan yang sempat dirakamkan antara
pasukan 'Choral Speaking' sekolah kita bersama pihak penganjur.

Setinggi-tinggi penghargaan diucapkan kepada barisan pentadbir yang sentiasa memberi galakan, guru-guru pengiring yang telah berusaha memberikan bimbingan dan panduan, guru-guru dan seterusnya murid-murid yang telah memberikan kerjasama dan persembahan yang sangat cemerlang.

Syabas dan tahniah diucapkan kepada semua! Teruskan usaha dan semoga berjaya di peringkat seterusnya.


Disediakan oleh,
Amalina binti Abd Hamid

No comments:

Post a Comment