Thursday, September 7, 2023

Selamat Datang Buat Guru-Guru Baharu

Selamat Datang diucapkan kepada guru-guru yang baru posting daripada Institut Pendidikan Guru Malaysia (IPGM) ke SKTPP. Semoga cepat dapat menyesuaikan diri di sekolah ini dan seterusnya sama-sama kita memantapkan pendidikan anak-anak murid kita ke tahap yang cemerlang dalam setiap aspek. 

1. Ustaz Muhammad Khairul Afiq bin Jamili, 23, dari IPG Kampus Pendidikan Islam, opsyen Pendidikan Islam, asal Kuala Kangsar, Perak. 


2. Ustazah Pn. Nur Adneen Nasuha binti Ahmad Rizal, 23, opsyen Pendidikan Islam, lepasan IPG Pendidikan Islam, Bangi, asal Wakaf Bharu, Kelantan.


3. Ustazah Pn. Siti Aisyah binti Mat Zain, 23, opsyen Pendidikan Islam lepasan IPG Kampus Dato Razali Ismail, asal Terengganu.


4. Ustaz Ahmad Syahir bin Tohit, 23, opsyen Pendidikan Khas Masalah Pembelajaran, lepasan IPG Kampus Ilmu Khas, asal Dengkil, Sepang.


Ustazah Siti Aisyah dan Ustazah Nur Adneen

Ustaz Ahmad Syahir dan Ustaz Muhammad Khairul Afiq

Taklimat Program Pembangunan Guru Baharu (PPGB) ringkas bersama guru-guru baharu dan mentor masing-masing dengan disaksikan oleh pihak pentadbir. Semoga bermanfaat dalam meningkatkan keyakinan diri dan kualiti pengajaran guru-guru baharu

No comments:

Post a Comment