Senarai nama Guru Bertugas Kumpulan 1:
1. En. Abdul Hafiz bin Abdul Halil (K)
2. Pn. Ummu A'thiah binti Haji Hashim
3. En. Muhammad Saiffol bin Ngabiah
4. Pn. Nor Holwani binti Yahaya
5. Pn. Norhidayu binti Sadri
6. Pn. Norhana binti Nordin
7. Pn. Nur Azizati binti Ahmad
8. Pn. Suriyana binti Nanyan @ Salim
9. Pn. Nor Arzah binti Husin
10. Pn. Azizah binti Abdul Hamid
Detik 'Jom ke Sekolah' kian terasa, namun permulaan sesi persekolahan kali ini tidak sama seperti tahun-tahun yang lepas. Murid-murid terpaksa memulakan sesi persekolahan dari rumah melalui kaedah PdPR (Pengajaran dan Pembelajaran di Rumah). Pandemik Covid-19 telah merencatkan segalanya mengenai jadual kehidupan kita. Mari sama-sama kita berdoa agar wabak ini berlalu dengan segera dan semoga kita dapat melalui kehidupan seperti sediakala. Jadual PdPR telah dirangka oleh pentadbir sekolah melalui mesyuarat pada hujung tahun lepas bertujuan supaya murid-murid dapat belajar dengan baik dan efisien walaupun mereka duduk di rumah.
Pastinya PdPR di rumah sangat mencabar, tetapi berkat keazaman yang kuat dimiliki oleh murid-murid SK Taman Putra Perdana, dengan disokong kuat oleh ibu bapa, mereka pasti dapat melonjakkan prestasi akademik melalui komitmen jitu guru-guru sekolah ini yang sangat komited dan proaktif. Mudah-mudahan kita dapat belajar sesuatu yang baik dari pandemik ini.
Berikut dilampirkan Jadual PdPR untuk Sesi Petang bagi tatapan semua..
Jadual PdPR Tahun 1 (buat sementara ini mereka masih dalam Program Transisi sehingga25.3.2021) |
Jadual PdPR Tahun 3.
Minggu ini juga berlakunya 2 aktiviti pembelajaran iaitu PdPR Tahun 2 dan 3 juga Program Transisi untuk Tahun 1. Berikut dilampirkan gambar gambar dan video yang sempat dirakam sewaktu PdPR guru bersama murid di rumah masing masing dan Program Transisi Tahun 1.
PdPR SESI PETANG
PdPR Bahasa Arab bersama Ustaz Saiffol |
PdPR Pendidikan Islam bersama Ustazah Hastipa |
Hasil tugasan Bahasa Arab selepas PdPR bersama Ustaz Hafiz
PROGRAM TRANSISI TAHUN 1
Aktiviti Fizikal |
Jom Membaca |
No comments:
Post a Comment