Tarikh : 3 November 2022
Hari : Khamis
Masa : 8.00 pagi - 12.00 tengah hari
Tempat : SK Sungai Merab Luar
Senarai nama peserta SKTPP dalam Karnival Matematik Daerah Sepang.
Pertandingan Kuiz Kira Cepat Matematik
- Muhammad Adam Syakir bin Mohd Hafiz (6 Ibnu Thufail)
- Parveshvarr a/l Jayakanth (6 Ibnu Qayyim)
- Adni binti Mohd Anuar (6 Ibnu Thufail)
Pertandingan Rubik's Cube Challenge
- Imran Hadif bin Izmil Hafeiz (5 Vivo)
- Asyraf Ilhami bin Azli Shahril (5 Samsung)
Pertandingan Sudoku Challenge
- Muhammad Arshad bin Adly Anuar (6 Thufail) : TEMPAT KE-3
- Megat Fariq bin Megat Roslan (5 Oppo)
- Raina Hannah Zulaikha binti Ahmad Kamarul Basya (5 Vivo)
- Dhiya Ariessa binti Roshalisham (5 Vivo) : TEMPAT KE-5
- Aufa Khalisya binti Azhary (5 Sony)
Pertandingan Botol Sifir
- Nazmina Azra binti Azrim (4 Windows)
- Nur Ellyna Maisarah binti Rahmat (4 Windows)
- Muhammad Zafran bin Shahrul Nizam (4 Unix)
- Tharushan a/l Balasubramaniam (4 Oracle)
- Zhara Dhalea binti Zulfikar (4 Oracle)
Pertandingan Buku Skrap Sifir
- Kaasif Nur Kihara binti Ahmad Fadhlan (5 Vivo) : TEMPAT KE-4
- Sharifah Amanda binti Syed Khairul Hakimin (5 Sony)
- Nur Irdina Sofiy binti Mohamad Sharil (6 Ibnu Thufail)
- Adlyna Ryhana binti Mohd Rozeme (6 Ibnu Thufail)
- Alya Nur Insyirah binti Shahrin (6 Ibnu Thufail)
Guru Pembimbing Karnival Matematik SKTPP
- Puan Azwani binti Mohamed Noordin@Noordin
- Dr Mohd Azarul bin Mohd Mokhtar
- Puan Arjunawati binti Ahmad Nuze
- Puan Norinna binti Mohamed
- Puan Fatin Huzaikka binti Abdul Aziz
- Puan Jamilah binti Mohd Yusuf
- Puan Musaliha binti Mustafa
Tempat Ke-3
Pertandingan Sudoku Challenge
Kaasif Nur Kihara binti Ahmad Fadhlan
Tempat Ke-4
Pertandingan Buku Skrap Sifir
Dhiya Ariessa binti Roshalisham
Tahniah diucapkan kepada peserta Karnival Matematik atas kejayaan
yang diperoleh. Setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih diucapkan
kepada barisan pentadbir sekolah, guru-guru Matematik, ibu bapa dan
semua murid yang menjayakan program ini.
Disediakan oleh,
Puan Azwani binti Mohamed Noordin@Noordin
No comments:
Post a Comment