Friday, February 28, 2020

Program Guru Penyayang - Sambutan Hari Lahir Murid Bulan Januari dan Februari 2020


Alhamdulillah... Majlis Sambutan Hari Lahir Murid masih diteruskan pada tahun ini yang sememangnya telah menjadi amalan warga guru SK Taman Putra Perdana sebagai Amalan Guru Penyayang. Majlis Sambutan Hari Lahir Murid bulan Januari dan Februari telah dilaksanakan bermula 25 Februari 2020.  Majlis ini diraikan mengikut murid masing-masing yang dikelolakan oleh guru kelas. Bagi meraikan murid-murid yang lahir pada bulan Januari dan Februari, guru kelas memotong kek bersama murid-murid ini sebagai simbolik sambutan hari lahir mereka. Murid-murid ini juga telah diberi hadiah hari lahir oleh pihak sekolah. Hadiah ini telah diuruskan oleh Unit Bimbingan dan Kaunseling.

Pihak sekolah mengucapkan ribuan terima kasih kepada para ibu bapa dan guru-guru yang telah memberi sumbangan kek serta pelbagai juadah untuk Majlis Sambutan Hari Lahir Murid. Semoga majlis seperti ini dapat mengeratkan lagi hubungan sesama murid, ibu bapa dan guru.

Lagi laporan berkaitan Sambutan Hari Lahir Murid Bulan Januari dan Februari 2020 dalam blog Bimbingan dan Kaunseling SK Taman Putra Perdana, sila klik di sini.

Berikut meupakan momen yang sempat dirakamkan semasa berlangsungnya majlis meraikan murid-murid yang lahir pada bulan Januari dan Februari:

Sesi pagi:








Sesi petang:












No comments:

Post a Comment