Wednesday, September 1, 2010

LAPORAN PERHIMPUNAN RASMI HARI ISNIN (SESI PETANG) MINGGU KE 32

Hari: Isnin
Tarikh: 30 Ogos 2010
Mula perhimpunan: 5.15-5.50 petang
Guru bertugas:
1. En. Mohd Azzrul Afzan b. Maarof
2. Pn. Norazila bt Ngah
3. Pn. Salmi bt Amir
4. Pn. Norinna bt Mohamed
5. Pn. Aznita bt Ahmad
6. Cik Siti Ayuni bt Hj Mat
Kehadiran Guru: 53/56
Laporan/Ulasan:
1. Upacara menaikkan bendera bagi Lagu Negaraku, Lagu Negeri Selangor dan Lagu Sekolah. Nama murid:
- Amirah Wardah (4 Windows)
- Atiqah Annur (4 Windows)
- Ainnul Hayyat (4 Unix)
- Nurfarah (4 Palm)
- Aisyah Sabrina (4 Palm)
- Farah Najihah (4 Linux)
2. Bacaan Doa oleh: Mohd Afham Shahir b. Shahril (4 Linux)
3. Ikrar Rukun Negara: Pn. Norazila bt Ngah
4. Ikrar Murid : Muhamad Zulhilmi b. Zainol (4 Unix)
5. Ucapan Guru bertugas: Memperkenalkan guru bertugas pada minggu ini.
6. Perkataan 'LAWAD' hari ini:
-Bahasa Malaysia: Inovasi – sesuatu yang baru diperkenalkan
-Bahasa Inggeris: Branch - dahan
-Bahasa Arab: Halawiyatul idiyati – kuih raya
7. Laporan Guru Bertugas minggu lepas: En. Mohd Kamarul b. Abdul Rahman
- murid-murid kurang menghormati guru.
8. Pengumuman-pengumuman : Pn. Norinna – Pemberitahuan Kupon Karnival Keluarga SKTPP.
- Pembelian kupon melalui guru kelas.
- Kupon akan diedarkan kepada murid pada 7 Oktober 2010.
- Pembeli kupon terbanyak akan mendapat hadiah (Pembelian kupon terbanyak dikira sehingga 7  Oktober 2010).
- Pembelian kupon selepas 7 Oktober 2010 sehingga hari perlaksanaannya iaitu pada 9 Oktober 2010 tidak dikira sebagai pembelian terbanyak.
9. Aktiviti dibawah kurikulum/HEM/ Koakademik.Kokurikulum sekiranya ada: Tiada
10. Ucapan Guru Besar (En.Sukimin b. Juki):
- Mengucapkan terima kasih kepada semua yang menghadiri perhimpunan.
- Menceritakan tentang sejarah kemerdekaan (bermula daripada kedatangan Parameswara membuka Melaka sehingga terbentuk Negara Malaysia.
-Mengingatkan murid-murid agar bersatu padu mempertahankan Negara kita dengan meningkatkan ilmu pengetahuan.
-Mengucapkan Selamat Hari Kemerdekaan Yang Ke 53.

No comments:

Post a Comment