... SELAMAT DATANG KE BLOG SKTPP 2017...TEL: 03-83119204...FAX: 03-83119234...SELAMAT DATANG KE BLOG SKTPP 2017...TEL: 03-83119204...FAX: 03-83119234...SELAMAT DATANG KE BLOG SKTPP 2017...TEL: 03-83119204...FAX: 03-83119234...

Monday, January 30, 2012

LAPORAN PERHIMPUNAN MINGGU KE-5

Hari : Isnin
Tarikh : 30 Januari 2012
Masa : 7.30pg - 8.00pg

Guru Bertugas:
1) Hazim Bin Harun
2) Pazli Bin Zawawi
3) Nor-Azura Bt Mustafa
4) Zainur Jimah Bt Abdullah
5) Nor Hamizah Bt Hamzah
6) Saadiah Bt Busrah
7) Nik Kamisah Bt Mohd Aziz
8) Norsiah Bt Mohd Noor

Laporan / Ulasan :
1) Nyanyian lagu Negaraku, lagu Negeri Selangor dan lagu sekolah.
2) Bacaan doa oleh Kamal Aizam.
3) Bacaan ikrar Rukun Negara oleh En. Pazli Bin Zawawi.
4) Bacaan ikrar murid oleh Atiqah An Nur Bt Zainudin.

5) Ucapan guru bertugas minggu ke-3 (Pn. Norinna Bt Mohamed)
5.1 murid diingatkan agar sentiasa memastikan suis lampu dan kipas kelas dimatikan semasa meninggalkan kelas.
5.2 murid perlu mengutip sampah tanpa disuruh dan memastikan
kebersihan kelas dijaga agar dapat menikmati suasana pembelajaran
yang kondusif.

6) Ucapan guru bertugas (En. Pazli Bin Zawawi)
6.1 Tema : Hormati guru dan rakan-rakan
6.1.1 Semua murid mestilah sentiasa memberi salam dan
mengucapkan terima kasih kepada guru.
6.1.2 Contohi Salman Al-Farisy menghormati gurunya walaupun
seorang yahudi.
6.1.3 Menghormati rakan-rakan yang berlainan agama dan
budaya.
6.2 Perkataan LAWAD
1) Bahasa Malaysia - Cergas
2) Bahasa Inggeris - Letter
3) Bahasa Arab - Zulkaedah

7) Majlis Perlantikan Pengawas Pusat Sumber 2012
(Pn. Siti Rabiaah Bt Mohamad)







8) Ucapan Guru Besar (En. Sukimin Bin Juki)
8.1 Mengucapkan tahniah kepada semua pengawas pusat sumber yang
baru dilantik.
8.2 Mengingatkan pengawas dan pengawas pusat sumber sekolah agar
dapat menjalankan tugas yang diamanahkan dengan baik.
8.3 Tali leher untuk pengawas dan pengawas pusat sumber pada tahun
2013 hendaklah dibeli sendiri.
8.4 Terapkan nilai-nilai yang baik dalam diri masing-masing.
8.5 Pentingnya menghormati guru dalam cara yang berbeza mengikut
keadaan yang berbeza.



No comments:

Post a Comment