... SELAMAT DATANG KE BLOG SKTPP 2017...TEL: 03-83119204...FAX: 03-83119234...SELAMAT DATANG KE BLOG SKTPP 2017...TEL: 03-83119204...FAX: 03-83119234...SELAMAT DATANG KE BLOG SKTPP 2017...TEL: 03-83119204...FAX: 03-83119234...

Monday, February 4, 2013

LAPORAN PERHIMPUNAN MINGGU KE-6 (SESI PETANG)

HARI:        Isnin
TARIKH:   4 Februari 2013
MASA:      6.10 - 6.40 petang


GURU BERTUGAS:
1. Pn. Jumilah bt. Ahmad
2. Pn. Ezza Hairani bt. Zainuddin
3. Pn. W. Rosmawati bt. W. Ibrahim
4. Pn. Nor Arzah bt. Hussin
5. Pn. Rashidah bt. Mahmad
6. Pn. Suhaizan bt. Sukiman
7. Cik Siti Husniah bt. Samakun

LAPORAN/ULASAN:

1. Perbarisan, Nyanyian, Bacaan Doa dan Ikrar

a) Nyanyian Lagu Negaraku, Lagu Negeri Selangor dan Lagu Sekolah (yang dipimpin oleh Pn. Salmi bt. Amir).
b) Bacaan doa oleh pengawas, Asyraaf Aqasha b. Mohd Fadzir (3 Zeta).
c) Ikrar Rukun Negara dan Keselamatan Jalan Raya oleh Pn. Jumilah bt. Ahmad.

d) Ikrar Murid oleh Ketua Pengawas sesi petang, Alya Fariha bt. Azairy (3 Sigma).

2. Ucapan guru bertugas minggu ini (Pn. Jumilah bt. Ahmad)

a) Memperkenalkan barisan guru bertugas minggu ini.
b) Menasihati semua murid agar berjumpa dengan guru bertugas sekiranya mempunyai masalah kesihatan dan lain-lain.

c) Perkataan LAWAD minggu ini:

Bahasa Melayu: Herdik
Bahasa Inggeris: Father (ayah)
Bahasa Arab: قلنسوة Kolansuwaton (songkok)


Pn. Jumilah bt. Ahmad, guru bertugas minggu ini
3. Pelancaran dan Perasmian Program Guru Penyayang 2013

a) Majlis dipengerusikan oleh Pn. Nor Sabariah bt. Awang Ngah.

b) Dirasmikan oleh Penolong Kanan Petang, En. Rosdin b. Ibrahim.
c) Beliau menasihati semua guru dapat membudayakan amalan penyayang demi mewujudkan sekolah penyayang. Beliau juga mengingati semua murid bahawa semua guru sayang akan mereka.


Pn. Nor Sabariah bt. Awang Ngah
En. Rosdin b. Ibrahim menyampaikan amanat 
Penolong Kanan Petang merasmikan Program Guru Penyayang 2013
Barisan guru dan murid yang mendengar amanat yang disampaikan
Program Guru Penyayang 2013
Perhimpunan tamat pada jam 6.40 petang.

No comments:

Post a Comment