Wednesday, April 23, 2014

Sumbangan Cat IdeaPaint Frogasia Kepada Pihak Sekolah

Pihak sekolah telah menerima sumbangan cat IdeaPaint daripada Frogasia atas penglibatan SK Taman Putra Perdana menyertai Peraduan Hoppin' Tunes yang bermula pada 6 Februari 2013 hingga 30 April 2013 yang lalu. SKTPP telah mendapat hadiah saguhati dalam peraduan ini dan menerima cat IdeaPaint untuk dicatkan pada dinding terpilih di sekolah pada keluasan 50 kaki persegi. Kerja-kerja mengecat telah dilakukan mulai semalam iaitu pada 22 April 2014.


IdeaPaint ini telah dicatkan pada sebahagian dinding Makmal Komputer 1. Dinding yang dicatkan dengan IdeaPaint ini berfungsi seperti papan putih. Syarikat Wall Tailor Sdn Bhd yang telah dipertanggungjawabkan untuk menguruskan kerja-kerja mengecat selama dua hari di sekolah pada 22 dan 23 April 2014.

Berikut ialah paparan gambar kerja-kerja mengecat IdeaPaint di dinding Makmal Komputer 1:

Sebelum dinding dicat dengan IdeaPaint
Cat IdeaPaint yang digunakan
Kerja-kerja mengecat oleh wakil Syarikat Wall Tailor Sdn Bhd 




Cat lapisan pertama
Selepas dinding dicat dengan IdeaPaint 
Tn. Hj. Fuadi (PK Koku) dan Pn. Jamilah (PK HEM) memerhatikan hasil dinding yang telah dicat
Bergambar bersama Guru Besar
Syabas dan terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada semua yang terlibat dalam menyumbangkan idea sehingga berjaya menghasilkan sebuah video Hoppin' Tunes tahun lepas. Semoga SK Taman Putra Perdana terus maju seiring dengan perkembangan teknologi semasa.

Setinggi-tinggi penghargaan dan jutaan terima kasih kepada Frog Students Champion 2013 yang telah memberikan komitmen dalam melaksanakan setiap tugasan sehingga terhasilnya sebuah karya pendidikan yang berkonsepkan lagu bagi memperkenalkan pembelajaran dengan menggunakan aplikasi Frog VLE.

Frog Students Champion 2013 

No comments:

Post a Comment