... SELAMAT DATANG KE BLOG SKTPP 2017...TEL: 03-83119204...FAX: 03-83119234...SELAMAT DATANG KE BLOG SKTPP 2017...TEL: 03-83119204...FAX: 03-83119234...SELAMAT DATANG KE BLOG SKTPP 2017...TEL: 03-83119204...FAX: 03-83119234...

Thursday, September 19, 2013

PROGRAM JOM BINA SITE (MINGGU PERTAMA)

Pada minggu ini, Program Jom Bina Site PdP menggunakan aplikasi Frog VLE telah diadakan pada 17 September 2013 (Selasa) dan 19 September 2013 (Khamis) bertempat di Bilik Mesyuarat dan Pusat Akses sekolah. Program ini bermula pada jam 10.30 pagi bagi guru sesi petang, manakala untuk guru sesi pagi pula bermula jam 1.30 petang. Objektifnya ialah setiap guru menghasilkan satu site PdP untuk kegunaan murid dan guru.

Kehadiran guru-guru :
17 September 2013
(Selasa)
Penyelaras:
Cik Noor Azlinda bt Kasmin
Pn Nora bt Sabihi

Guru Sesi Petang:
Pn Rozimah bt Yaakob
Pn Norkhusaini bt Salehuddin
Pn Nurrulhuda bt Yaakub
Pn Suhaizan bt Sukiman
Pn Zabedah bt  Othman
En Wan Mohd Roswandy Wan Ibrahim
Pn Norlida bt Othman
Pn Salmi bt Adnan
Pn Nor Suriati bt Ismail
Penyelaras:
Pn Arjunawati bt Ahmad Nuze
Pn Nor-Azura bt Mustafa

Guru Sesi Pagi:
En Saifullah Mat Saupi
Pn Juli bt Mahbah
Pn Norliza Ali@Yasim
Pn Norli bt  Hassan
En Mohd Kamarul Abd Rahman
19 September 2013
(Khamis)
Penyelaras:
Pn Rashidah bt Mahmad
Pn Ezza Hairani bt Zainuddin

Guru Sesi Petang:
Pn Yani bt Mohammad Sharif
Pn Shurhama bt Ahmad
Pn Julaili bt  Onian
Pn Azura Farina bt Abdullah
Pn Aznita bt Ahmad
Pn Maizara bt Mahat
Penyelaras:
Pn Noor Azila bt Ngah
Pn Zaleha bt Ramdan Mohamed

Guru Sesi Pagi:
Pn Rosmizawati bt Yusub
Pn Norhafiza bt Ismail
Pn Roseniza bt Setapa
Pn Norhamizah bt Hamzah
Pn Norasmawati bt Omar

Berikut ialah paparan gambar yang sempat dirakam sepanjang program diadakan:





Contoh Site PdP yang telah dihasilkan oleh guru-guru :







Diharapkan agar program ini dapat memantapkan lagi kemahiran guru-guru dalam penggunaan aplikasi ini seiring dengan perkembangan teknologi yang sangat drastik pada masa kini.
Terima kasih kepada semua yang terlibat.

No comments:

Post a Comment