Monday, November 7, 2016

Laporan Sambutan Ulang Tahun Kelahiran Murid Sesi Pagi - November & Disember

Pada 7 November 2016, Unit Bimbingan dan Kaunseling telah mengadakan Majlis Sambutan Ulang Tahun kelahiran murid-murid sesi pagi yang lahir pada bulan November dan Disember. Murid yang terlibat ialah prasekolah, pendidikan khas, Tahun 4, Tahun 5 dan Tahun 6. Tujuan sambutan ini diadakan adalah untuk meraikan murid-murid yang lahir pada bulan tersebut.

Majlis ini dimulakan dengan penyampaian hadiah hari jadi yang disempurnakan oleh Penolong Kanan Kokurikulum; Encik Shahrizal bin Yaam. Seterusnya, upacara memotong kek dengan diiringi nyanyian lagu Selamat Hari Jadi secara beramai-ramai. Sebanyak 3 biji kek disediakan untuk mereka.

Majlis Sambutan Ulang Tahun kelahiran ini merupakan majlis yang terakhir bagi tahun ini. Namun, akan diteruskan pada tahun hadapan. Pihak Bimbingan dan Kaunseling merakam terima kasih yang tidak terhingga kepada barisan pentadbir dan guru Program Guru Penyayang atas kerjasama dan komitmen yang diberikan sepanjang tahun ini. Terima kasih juga diucapkan kepada para penyumbang kek bagi tujuan program ini. Semoga akan lebih banyak lagi sumbangan akan diterima pada tahun depan demi untuk menceriakan anak-anak kita....


Murid-murid menerima hadiah harijadi daripada En. Shahrizal bin Yaam.
Murid-murid yang diraikan jugak membenci DARVIH!

Hadiah harijadi yang amat berharga daripada pihak sekolah.

Pengacara majlis menyampaikan ucapan pada hari tersebut.

Murid-murid menikmati kek hari kelahiran yang telah disediakan.

Penolong Kanan Kokurikulum bersama anak murid dari prasekolah.

Kenangan hari  kelahiran 2016.

No comments:

Post a Comment